Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Akceptuję Politykę prywatności
Pomoc
Najczęściej zadawane pytania (FAQs)

Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję 'firma' i wpisać numer NIP.

Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.

Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne?

Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak i ich cen, są okresowo uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.

Chciałbym zapłacić przelewem za zamówiony towar, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność.

Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana, gdy należność wpłynie na nasze konto. Numer konta podajemy też w Informacjach.
 
Co zrobić, aby dokonać przelewu z zagranicy na konto w banku Credit Agricole?

Aby wykonać przelew z zagranicy na konto w Banku Credit Agricole, Zleceniodawca przelewu zobowiązany jest podać:
imię i nazwisko odbiorcy przelewu (Posiadacza rachunku),
pełny 26-cyfrowy numer rachunku odbiorcy przelewu (IBAN), przed którym należy dodatkowo wpisać "PL": PL (26-cyfrowy numer rachunku odbiorcy przelewu),
tytuł płatności - należy dokładnie podać za co dokonywany jest przelew,
nazwę i adres banku odbiorcy przelewu:
Credit Agricole Bank Polska SA
pl. Orląt Lwowskich 1
53-605 Wrocław, Polska
kod SWIFT (tzw. BIC) Banku Credit Agricole: AGRIPLPR
Bank Credit Agricole uznaje konta swoich klientów przychodzącymi przelewami w EUR, USD, GBP, CHF, AUD, CAD, HUF, CZK, DKK, NOK, SEK, RUB, JPY i PLN, przy czym uznanie konta następuje zawsze w walucie PLN. Jeśli przelew zostanie wysłany w innej walucie niż wymieniona powyżej nie dotrze do Banku Credit Agricole, lecz zostanie zwrócony do banku nadawcy przelewu.
(Informacja ze strony Banku Credit Agricole: http://www.credit-agricole.pl/ )
 
 
Bezpieczeństwo

Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są obecnie dostępne.

Paczki wysyłamy w terminie do około 10 dni roboczych, od dnia zaksięgowana na naszym koncie należności za zamówienie.

Sprzedajemy produkty wysokiej jakości.  Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl